एक मनोरन्जनात्मक ब्लग यहाँहरु को लाई आउनुहोस् यस भित्र तपाईं हरुको लागि उपयोगी सफ्टवयर,कबिता,समाचार,फोटो भन्डार,भिडियो भन्डार,गीतहरु डाउन्लोड,नेपली फिल्मी संग्रह,कार्टुन कर्नर देखि चुटकिला सम्म समाबेश गरेको छु ब्लग हेर्नुहोस् आनन्द लिनुहोस् साथ् मा कमेन्ट छोडेर जानुहोस् । फेरि फेरि पनि फर्कियर आउँदै गर्नुहोस् साधुबाद छ तपाईंलाई

Friday 21 August 2009

दुखी जीवन

बिर्सियर हाँस्छु कहिले बाध्यताले रुन सिके।
सिङो धर्ती भित्र आज दोसी आँफै लाई देखे।
कहिले लड्छु भाग्य सँग कहिले लड्छु दु:ख सँग।
कर्म भन्ने कस्तो खेल हो आँफै आँफै पर्छु दङ्ग।
दु:ख पिडा मेरो लागि जिन्दगी को खेल भयो।
हिउद मास को पाउदी फाउदी मेरो लागी भेल भयो।
पापी रईछ ईश्वर पनि कस्लाई भने सुखै सुख।
दु:ख मा गो यो जीन्दगी मन भयन कहिले धुक्क।
मेरो जस्तो दुखी जीवन नभयकै राम्रो बरु।
जन्म दियौ ईश्वर तैले सुख थप्न बिर्सियौ अरु।
बाँच्न मलाई रहर छैन राजी म त मर्न बरु।
उपदेश त श्राप भयो बिशको प्याला देउ अरु।

No comments:

Post a Comment